Головна » Статті » Спосіб життя |
Як я виріс з двома мамами
Американський публіцист Роберт Оскар Лопес розповідає про те, як виховувався в гомосексуальній «сім'ї», і чому вважає нормальну сім'ю самим важливим, що він може дати своїй дитині. На днях один священик сказав мені таку річ, яку лише рік тому я б зовсім не прийняв всерйоз. А саме: «Ви ведете боротьбу проти влади темряви». - Говорив він це про мою участь в русі за права дитини зростати в сім'ї з батьком і матір'ю. Все життя я остерігався будь-яких забобонів. Дитячі роки пройшли в римо-католицтві у формі «теології звільнення», яку сповідувала моя мати-лесбианка і проповідували бунтівні священики, учасники збройної боротьби в Центральній Америці. Дванадцять років у школі на півночі штату Нью-Йорк, незважаючи на оточуючий нас расизм, відкрили мені справжнє різноманіття культур. Потім я вступив в один з кращих ліберальних коледжів Америки, якраз на наступний рік після виходу книги Еллана Блума «The Closing of the American Mind» («Як закріпачили думка в Америці»). У той час лише дехто з старих розумів, що логічним підсумком розкріпачення думки стане моральна сліпота. І не треба пояснювати, що все життя, аж до минулого року, в мене по суті не було приводу міркувати про добро і зло. Рік тому, проте ж, у журналі «Public Discourse» я дав неупереджену оцінку громадського руху на захист лесбіянства, педерастії, бісексуалізму і трансвестицизма (LGBT). Мало хто краще мене знайомий з цим рухом і його проблемами: з дитинства я виховувався лесбіянками, і сам відчув себе бісексуальною в той самий рік, коли померла моя мати. Моя стаття в «Public Discourse» від 6 серпня 2012 року під назвою «Як я виріс з двома мамами» не мала нічого спільного з релігійним засудженням гомосексуалізму. Навпаки, це було чесне свідоцтво дитини про своє життя серед розвалюються ліберальних утопій. І при всій любові до матері я не міг заперечувати, що її відхід від батька і співжиття з жінкою протягом майже всього мого дитинства заподіяли мені глибокі незагойні рани. Ідеологам гомосексуалізму було нелегко мене спростувати: їм нічого не залишалося, як викидати порожні образи на мою адресу. Я написав правду, так що копатися в моєму минулому було без толку. У мене не було секретів в особистому житті, так що їм не вдавалося «видати» мене і зруйнувати мою репутацію, як інших своїх супротивників. І хоча я грішив не менше інших, звинуватити мене в лицемірстві було неможливо: уроки, які я виніс з свого гіркого дитинства, я застосував на практиці. Коли я дізнався, що буду батьком, я вирішив, що ніколи не піддамо дитини тому, що сам пережив дитиною. Я не повторю помилку батька, що залишив мене в дитинстві. Я не повторю помилку матері, втянувшую мене в гомосексуальний палітурка, в якому я опинився беззахисним від жорстокого світу після її смерті. Я знаю, що таке мати-лесбіянка, що таке розлучення батьків, що таке сирітство. Також знаю, яке батьків-гомосексуалістів. І знаю, що немає виправдання тим, хто позбавляє дитину батька або матері заради модного заходу під назвою «одностатеві батьки», а просто кажучи - використовує дитини у власних інтересах. Я створив сім'ю з матір'ю моєї доньки, щоб разом ростити її, тому що краще за інших знаю: це найважливіше, що я можу для неї зробити. Мільйони років еволюції - не кажучи про тисячі років цивілізації - створили для дитини середовище виховання під опікою чоловіка і жінки у взаємному служінні і сексуальному союзі. І я віддавав собі звіт в тому, що поставити сім'ю вище гомосексуальної політики - далеко не тільки наша особиста справа. Цей моральний імператив я був зобов'язаний донести до оточуючих - саме тому, що гомосексуальне лобі вимагає від людей рівно протилежного: пріоритету сексуальної ідеології над обов'язком любові до своїх дітей, яке б не було їх походження. Наступний рік став для мене безперервної ланцюгом ударів. Коли вигнати мене з роботи, попри всі зусилля, не вдалося, гомосексуалісти вписали мене в особливий список «журналістської відповідальності» разом з іншими своїми противниками і тим самим перекрили мені доступ на сторінки масових газет і журналів. Зате мене втягнув вир судових і політичних баталій: рішення Верховного Суду про скасування Акту про Захист Сім'ї та допущення одностатевих «шлюбів» в Каліфорнії, одностатеві «шлюби» в Міннесоті, у Франції і в Англії, заборона Російської Думи на усиновлення гомосексуалістами. Двадцять років я витратив на кар'єру письменника, а в результаті прославився як скандальний персонаж в стилі Джеррі Спрінгера. Шукали серед моїх студентів, родичів і колег, хто б сказав про мене якусь гидоту. Викопали мій давним-давно написаний роман і розтоптали ногами, назвавши мене самим поганим письменником усіх часів і народів. Труїли наш табір у Парижі сльозогінним газом, рвалися в атаку на нас через поліцейський кордон в Брюсселі і обізвали «гидотою» в Міннесоті. Писали скарги, заявляли протести, закидали злістю і брудом понад усяку міру і уяви. Ні один ліберал не захистив мене. А християни захистили. Коли я вліз у політику, грішник і невіглас, то перший час побоювався, що мене отождествят з віруючими. Мені уявлялося, що якщо не говорити про Бога (і не думати про Нього, відповідно), то безрелигиозный ліберальний світ почує мене і поміркувати над дотриманням прав самих слабких і вразливих дітей... Коли у Франції піднявся рух за права дітей, до мільйона демонстрантів на вулицях Парижа, я йшов разом з його лідерами, домагаючись прав дитини на батька і матір - на противагу вимогам гомосексуалістів надати їм дітей у власність. Лідери французького руху на захист сім'ї «Manif pour Tous» («Демонстрація для всіх») домоглися того, що релігійні символи зникли з виду: подібно мені, зв'язок з християнством представлялася їм слабким місцем. Така атеїстична самоцензура і призвела до поразки. Соціалістичний уряд президента Франсуа Олланда, не звернувши уваги на протести, узаконило усиновлення гомосексуалістами і, всупереч колишнім гарантіям, запустило проект з постачання лесбіянок консервованої спермою. Тепер на черзі сурогатне материнство для педерастів за державний рахунок. Моє небажання здатися віруючим, згадати Бога, побачити реальне зло за активністю наших супротивників було наслідком не сили розуму, а слабкості волі. Щоб боротися з ворогом, треба знати його в обличчя, знати цього древнього змія, про який сказано в Писанні. Слова Еклезіаста, що немає нічого нового під сонцем, звернені до нас з вами: ми зобов'язані їх пам'ятати. Схожий сенс для нас укладений у питанні Бога до змученого Йова: «Хіба рамено твоє на Господа, або голосом на Нього возгремиши?» Так, наші вороги сильніше нас, але не сильніше Його. І лише якщо ми закличемо Його, то зможемо утримати Америку на краю прірви, куди тягне її Обама зі своїми лібералами. Дивлячись, як «одностатеві батьки» пожирають країну за країною, я зрозумів, що той священик був прав. Еклезіаст давно передбачав це, і Боже слово Іову сьогодні настільки ж вірно, як і раніше. Ми ведемо боротьбу проти влади темряви. Політичний гомосексуалізм буде нашим ворогом до тих пір, поки ми не відмовимося від головного, що дав нам Христос. Він заповів нам жити не за примхами і розпусті цього світу, а за Його закону любові. Бог віддав Свого Сина на Хрест, щоб ми могли стати вільними від рабства гріха. - І ніякими засобами не поєднати цього з претензією гомосексуалістів на самовизначення з фізіологічних відправлень тіла і на особисте безсмертя шляхом купівлі дітей. Примирення з ідеологією гомосексуалізму - це зрада Бога, самоосуд на вічність поза Його любові. «Ненависть, звернена проти вас, - сказав мені той священик, - це біль. Люди кричать від болю, вони страждають під владою темряви». Можлива права сила без Бога? Без розрізнення добра і зла? Без відваги, щоб виявити зло і вести з ним бій?.. За себе я відповів на ці питання, але, думається мені, кожен повинен відповісти за себе сам. Роберт Оскар Лопес Опубліковане в American Thinker | |
Категория: Спосіб життя
|
|
Всього коментарів: 0 | |